بیمارستان های معروف دنیا

بیمارستان هایی در سراسر جهان وجود دارد که حتی برای استراحت نیز هرکسی دوست دارد یک شب در آنجا بماند، چون شباهت خیلی زیادی به هتل های پنج ستاره دارند. با هم به تعدادی از آنها می نگریم :

بیمارستان بین المللی ماتیلدا در هنگ کنگ چین

  

طراحی بسیار زیبا و به روز، دیوارهای شیشه ای، اتاق های بزرگ و امکانات پزشکی و تخت های بیمارستانی پیشرفته به بیماران کمک می کند تا به سرعت مراحل بهبودی را طی کنند و آسودگی بیماران را از هر جهت تامین می کند.

بیمارستان شاپ مموریال در سن دیه گو آمریکا

این بیمارستان در حد یک هتل پنج ستاره است، این بیمارستان آنقدر آسانسور دارد که هیچ کس یک لحظه هم معطل نمی ماند. اتاق های بسیار شیک، بهترین سرویس دهی به بیماران و همراهان آنها و مهمتر از همه بهترین تجهیزات پزشکی، درمانی و تشخیصی تا اطلاع ثانوی این بیمارستان را بی رقیب کرده است. این بیمارستان که در سال 1955 تاسیس شده چند سال است مقام زیباترین و مجهزترین بیمارستان دنیا را کسب کرده و اصلا هم خیال واگذاری آن را ندارد.  دیوارهایش با نقاشی هایی که جایشان در موزه است، تزئین شده و روی بامش هم یاغی وجود دارد که روی باغ های معلق بابل را سفید کرده است.

بیمارستان پونتا پاسیفیکا در پاناما سیتی پاناما

صدای اقیانوس، هوای عالی، طراحی فوق العاده، امکانات پیشرفته و هزار و یک امتیاز دیگر اقامت در این بیمارستان شبیهه هتل! را به تجربه ای به یادماندنی تبدیل می کند. مجهزترین و زیباترین بیمارستان آمریکای مرکزی و جنوبی و یکی از محبوب ترین مراکز توریسم پزشکی است. این بیمارستان درست در کنار اقیانوس آرام ساخته شده است.

کلینیک هیرسلاندن زوریخ، سوییس

فکر کنید آدم درست وسط یک باغ بستری شود! همه چیزش بوی هنر و فرهنگ و آرامش می دهد. گل های طبیعی و گرانقیمتی که صبح هر روز در اتاق بیماران قرار می دهند، نمی گذارند بیماران حتی یک لحظه امیدشان را از دست بدهند. حتی برای آنهایی که مشکلات تنفسی دارند گیاهانی در اتاق می گذارند تا آزارشان ندهد. امکانات هم که دیگر تکمیل است؛ تلویزیون کابلی، اینترنت پرسرعت، تخت های بیمارستانی راحت، استخر، سونا، جکوزی، سرویس دهی عالی، کادر پزشکی و مراقبتی زبده، محل اقامت همراهان و ... بهبودی سریع را تضمین می کنند.

بیمارستان زنان و کودکان وینی پالمر اورلاندو، آمریکا

بیمارستان کودکان پیتزبورگ، آمریکا

همه چیزش بوی آینده را می دهد بهترین متخصصان زنان و زایمان و اطفال هم در این مرکز مشغول کار هستند. فقط می ماند بهبودی سریع که آن هم کاری ندارد!  انگار درست از دل فیلم های علمی تخیلی بیرون آمده ؛ از ساختار استوانه ای شکل منحصر به فرد و نمای شیشه ای بیرونش گرفته تا امکانات و طراحی داخلی بی نظیرش، رنگ های آرامش بخش و فضای آرام و راحتش کاری می کند که بیماران هیچ نگرانی درباره بهبودی شان نداشته باشند. دلیلی هم ندارد چون تمام امکانات درمانی و تشخیصی مورد نیاز برای درمان بیشتر بیماری ها در این بیمارستان وجود دارد و هیچ کم و کسری ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.