انواع پارچه

ادامه مطلب ...

رنگ ها و قابلیت های آنها

قرمز؛ جذاب اما خطرناک تیک تن 

قرمز قابلیت جور شدن با سفید، مشکی، قرمز، بنفش، نارنجی و سبز را دارد. وقتی می‌خواهید ست لباسی با رنگ قرمز بسازید، بهترین کار این است که از ترکیبات مختلف قرمز استفاده کنید یعنی رنگ‌هایی مثل بنفش که قرمز در آن استفاده شده ولی حواس‌تان باشد سراغ تیره و روشن قرمز برای ست کردن و ترکیب نروید. حواس‌تان باشد قرمز را با آبی و زرد ست نکنید؛ این رنگ‌ها فقط زمانی با هم هماهنگ می‌شوند که آبی به سمت بنفش و زرد به سمت نارنجی متمایل شده باشد.شلوار منگو

  ادامه مطلب ...

شلوار جین (تاریخچه – دانستنیها)

شلوار جین (تاریخچه – دانستنیها)

جین به شلوارهایی گفته می‌شود که با پارچه دنیم و یا Dungaree دوخته شده باشند. دنیم نام نوعی پارچهکتان با بافت راه‌راه و ضخیم است که اگرچه همه‌گونه لباس با آن دوخته می‌شود ولی این پارچه عمدتاً برای دوخت شلوار به کار می‌رود. در ایران در لفظ عوام به «جین»، «لی» هم گفته می‌شود که در حقیقتلی نام یک نشان تجاری (برند) است؛ (برند Lee). نخستین سازندگان شلوار جین آبی ژاکوب دیویس، کالوین راجرز، و لوی استراوس (لیوایس) در سال ۱۸۷۳ بودند؛ ولی از سال ۱۹۵۰ در میان نوجوانان محبوبیت یافتند. 

ادامه مطلب ...

منگو


نوعشرکت سهامی خاص
بنا نهادهبارسلونا،کاتالونیا
دفتر مرکزیبارسلونا، اسپانیا
محدودهٔ فعالیتجهانی
افراد کلیدیآیزاک آندریک
انریک کاسی
محصولاتپوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش و محصولات چرمی، زیورآلات

منگو (به انگلیسی: MANGO) یک برند طراحی و تولید لباس است که کار خود را از بارسلونا، کاتالونیا در اسپانیا(به انگلیسی: Spain) با هدف تولید لباس برای زنان بین ۱۸ تا ۴۰ ساله آغاز کرده‌است. ریاست منگو را ایزاک آندیک(به انگلیسی: Isak Andik) برعهده دارد وانریک کاسی(به انگلیسی: Enric Casi) مدیر اجرایی ارشد آن می‌باشد.

  ادامه مطلب ...

اوت لت (OUTLET) چیست؟

فروشگاه های اوت لت Outlet اصولا در شهرهایی که مراکز خرید فراوان دارند مانند استامبول و دوبی وجود دارند.

منظور از فروشگاه اوت لت Outlet، فروشگاه هایی هستند که محصولات collection قدیمی برندها را با قیمت ارزان تر می فروشند. مثلا برند مانگو در ماه سپتامبر، collection جدید را ارائه می کند، لذا محصولات collection قبلی آن را که مربوط به چند ماه قبل تر است را با تخفیف زیاد می فروشد که بسیار مقرون به صرفه است.شرکت های بسیاری محصولات اوت لت رو ارایه می کنند . مانند ZARA – BERSHKA – C&A- MASSIMO DUTTI

یکی از فروشگاه های اوت لت دوبی، Dubai Outlet است از فروشگاه های اوت لت استامبول هم می توان به فروشگاه Olivium اشاره کرد.

و…