طراحی کارت ویزیت

در جوامع امروزی نیاز به راه هایی برای برقرار کردن ارتباط با افراد پیرامون خود داریم و نحوه برقراری این ارتباط بسیار حائز اهمیت است. در قدیم برای برقراری ارتباط، گفته های خود را بر روی یک تکه کاغذ یا چرم می نوشتند و برای طرف مقابل می فرستاند، امروزه از این شیوه به شکل مدرنیته شده ای استفاده می کنند، که به آن کارت ویزیت می گویند.طراحی کارت ویزیت یکی از راه های مهم و موثر برای برقراری یک ارتباط به شیوه درست است. 
بسیاری از مردم از اهمیت بالای طراحی کارت ویزیت بی خبر هستند و نمی دانند که این کارت کوچک چه توانایی هایی از خود دارد. شاید طراحی بیزنس کارت یک کارت کوچک و توجیبی باشد، اما نمی توان چیزی از جایگاه مهمی که در زمینه تبلیغات و بازاریابی دارد، بکاهد.

کارت ویزیت چیست؟

در واقع کارت ویزیت یک ابزار بسیار مهم در زمینه بازاریابی است که شما برای برقراری ارتباط همیشگی و بلند مدت به مشتری های احتمالی خود می دهید تا در صورت نیاز بتوانند با شما ارتباط و تماس برقرار کنند. 
شاید خیلی از افراد کارت ویزیت نداشته باشند و از اهمیت آن آگاه نباشند، اما به یاد داشته باشید طراحی کارت ویزیت شخصی اولین ابزار شما برای موفقیت در زمینه بازاریابی و تبلیغات است. 

لازم است بدانید: نحوه طراحی و چاپ کارت ویزیت، استفاده درست از رنگ ها، فونت های استفاده شده، تصاویر، بافت های کار شده و.... همگی برای جلب کردن نظر مشتری بسیار اهمیت دارد. همچنین کارت ویزیت نشان دهنده وجه واقعی شماست، پس آن را زیبا، جذاب و خوانا طراحی کنید. 

 برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 

شرکت آجرهای ماندگار سهیل

شرکت آجرهای ماندگار سهیل در سال 1376 در شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان تولید کننده محصولات آجرساختمانی و آجرنمای ساختمان با هدف تولید محصولات باکیفیت و بامشخصات منحصر به فرد وارد بازار تولیدات خاص آجرهای ساختمانی شد وبا استفاده از دانش فنی روز اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت ، واز نظر طرح و رنگ دارای مشخصات منحصر به فرد نمود .این شرکت هم اکنون با دو سایت تولیدی در شهرک صنعتی شمس آباد و با ظرفیت 30000 تن در حال فعالیت میباشد.

شرکت آجرهای ماندگار سهیل جزو اولین کارخانه‌های تولید آجرنسوز در کشور با استفاده از کوره تونلی و شاتل به‌طور همزمان است ، در طول این سال‌ها الویت اصلی این کارخانه ارتقا کیفیت محصولات تولیدی بوده است به‌طوری‌که محصولات آن را به یکی از محبوب‌ترین‌ها ، بین صنعتگران و سازندگان تبدیل کرده است. آجرهای ماندگار سهیل به‌عنوان اولین تولیدکننده نسوزهای ساختمانی ،آجر نسوز نما به روش صنعتی در سال ۱۳۷۶ در شهرک صنعتی شمس‌آباد با راه‌اندازی ۲ خط تولید شروع به فعالیت کرد و در راستای تولید محصولاتی باکیفیت با بهره‌گیری از فنّاوری روز درزمینه پخت و استفاده از کوره‌های شاتل و تونلی در فرایند تولید امروز به‌عنوان تولیدکننده محصولات خاص و باکیفیت درزمینه نسوزهای ساختمانی و آجر نما نسوز شناخته‌شده است.بخشی از طرح توسعه این شرکت در سال ۱۳۹۳ با طراحی ۴ خط تولیدی مجزا در شهرک صنعتی شمس‌آباد به‌منظور تنوع بخشیدن به محصولات تولیدی در راستای نیاز روزافزون مشتریان و مهندسین معمار در صنعت ساختمان راه‌اندازی شد. کنترل دائمی فرایند تولید از مرحله‌ی ورود مواد اولیه تا بسته‌بندی محصول ، ارائه محصولاتی با حداکثر رضایت‌مندی مشتریان،قابلیت انعطاف‌پذیری در قبول سفارش‌ها و تحویل به‌موقع و به‌روز سفارش مشتری، از مشخصات بارز این واحد صنعتی است.ما هیچ‌گاه کیفیت را فدای شمار تولید نمی‌کنیم و اعتقاد داریم که هنگامی محصولی را می‌فروشیم که آن محصول تولیدشده باشد و یا از تحویل به‌موقع آن مطمئن باشیم.

 

آجرنمای ساختمان

در صورتی که برای نما از آجر استفاده شود باید از گونه ای ازآن استفاده کرد که در نما به کار می رود و برای نما سازی کاربرد دارد. در استفاده از آجرنمای ساختمان باید آجرها را قبل از کار گذاشتن  تیشه داری کرد به این معنا که اضلاع آجر را توسط تیشه و یا ماشین‌های تراش گونیا می‌نماییم. امروزه در بسیاری از ساختمان ها استفاده از طرح آجر نسوز در نما یا همان آجر نسوز نما جلوه ی زیادی به ساختمان ها می دهد و بسیاری از مردم از استفاده از این گونه آجرها در نمای ساختمان خود لذت می برند. آجر نما نسوز از آن جهت که در رنگ و زیبایی تنوع زیادی دارد در نمای داخلی و خارجی ساختمان زیاد استفاده می شوند. آجرنسوز از خاک نسوز تهیه می شود و در دماهای بالا توان تحمل زیادی دارد به دلیل همین استحکام و مقاومت به بسیاری از مشتریانی که به آجرنما علافه دارند توصیه می شوند از آجرنسوز در نمای ساختمان استفاده کنند. شرکت آجرهای ماندگار سهیل با استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب و توسط بهترین تکنولوژی انواع آجر نما،آجر نسوز نما را تامین می کند و در اختیار صنعت ساختمان قرار می دهد. در آجر نما نسوز به دلیل جلوه بخشی فوق العاده این آجر در نما و از آن جهت که در نمای ساختمانی استفاده می شود باید در برابر عوامل محیطی بسیار محکم باشد تا طی سال های زیادی مورد استفاده قرار گیرد.

ام دی اف هایگلاس agt و نمونه رنگهای آن

 

ام دی اف هایگلاس agt و نمونه رنگهای هایگلاس agt

پارسیان چوب نمایندگی پارکت agt  ام دی اف هایگلاس agt  و نمونه رنگ های آن را به شما معرفی می کند.

شرکت AGT که پارسیان چوب نمایندگی پارکت آن در ایران است از ابتدای تاسیس با تفکر رشد و توسعه و کیفیت بالا سعی کرد تا بهترین در شرکت های تولیدی باشد. AGT در ورود به ایران با پروفیل آغاز کرد اما پس از آن با شناخته ترین محصول خود یعنی ام دی اف هایگلاس agt  شناخته شد. AGT یک فن آوری پیشرفته در صنایع چوب با هدف تهیه و گسترش فرآورده های پیشرفته و حرفه ای چوب با جدیدترین فن آوری، فعالیت خود را آغاز کرده است. نمونه رنگهای هایگلاس agt به دلیل تنوع بالا زیبایی های خاص امروزه در حوزه صنایع چوب و مبلمان بعنوان یکی از شرکتهای پیشرو دنیا در حال فعالیت است. کارخانجات AGT ، در بخش صنایع مبلمان و دکوراسیون با تولید ام دی اف،پانل و پروفیل همچنین در بخش صنایع ساختمان با تولید کفپوش لمینت، تفاوت پارکت و لمینت درب، دیوارکوب و قرنیز خدمات خود را ارائه می دهد.منظور از هایگلس همانطور که از نامش مشخص است در لغت به معنای شیشه با کیفیت بالا و در اصل به معنی شفافیت می باشد. بدین معنی که لایه است که شفافیت بالاتری از شیشه دارد. ام دی اف هایگلاس agt از اولین و  بهترین محصولات شرکت AGT است که شهرت جهانی پیدا یافت ، شرکت با تولید در و پروفیل و ام دی اف و لمینت به یک مجموعه کامل در این قسمت مبدل گردیده است. 

ویژگی های فنی ام دی اف هایگلاس agt

  • استاندارد اروپا (E1(FA 120
  • در مقابل نور آفتاب تغییر رنگ نمی دهد.
  •  در برابر خراش مقاومت بالایی دارد.
  • نمونه رنگ ها و نمونه طرح های متنوعی دارد.
  • محصول کشور ترکیه
  • دارای دو لایه سلفون مخصوص و بر چسب  

باتوجه به اینکه روکش های ام دی اف هایگلاس agt از زیبایی خاصی برخوردار هستند با ترکیب نمونه رنگهای هایگلاس agt قادر خواهید بود از زیبایی و تنوع بی نظیری برخوردار شوید. امروز، با اولویت قرار دادن «توسعه فن آوری چوب»، با تفکر دراز مدت و داشتن استراتژی و رعایت استانداردهای بین المللی،هم در ترکیه و هم در عرصه جهانی و بین الملل همواره انتخاب کسانی خواهیم بود که به کیفیت، زیبایی و ظرافت اهمیت می دهند.  ام دی اف هایگلاس agt، به دلیل ساختار حرفه ای و داشتن روکش و چگالی مناسب فیبر خود، برای طراحی های مکان مورد نظر شما محصولی فوق العاده می باشد. نمونه رنگهای هایگلاس agt برای این انواع تنوع زیادی دارد و بسته به سلیقه افراد و محیط مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اینکه انواع مختلف ام دی اف هایگلاس agt و نمونه رنگهای هایگلاس agt و انواع پارکت های جدید را ببینید می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

برای مطالعه مطلب در سایت پارسیان چوب اینجا کلیک کنید.

بیمارستان های معروف دنیا

بیمارستان هایی در سراسر جهان وجود دارد که حتی برای استراحت نیز هرکسی دوست دارد یک شب در آنجا بماند، چون شباهت خیلی زیادی به هتل های پنج ستاره دارند. با هم به تعدادی از آنها می نگریم :

بیمارستان بین المللی ماتیلدا در هنگ کنگ چین

  ادامه مطلب ...

نکات مهم و طلایی در طراحی لوگو

امروزه طراحی آرم و لوگو تبدیل به فرهنگی برای ارتباط میان یک شرکت و مردم شده است. یک لوگوی حرفه ای معرف فعالیت و کسب و کار تجاری شرکت است. کلید طراحی لوگو و آرم از زمان های بسیار قبل زده شده بود، زمانیکه انسان ها از نمادها و نشانه ها برای برقراری ارتباط با یک دیگر استفاده می کردند.

یک لوگوی مناسب می تواند انعکاسی از کسب و کار را نشان دهد. اکثر طراحان لوگو بر این باورند که یک لوگوی حرفه ای باید در نگاه اول موضوع تجاری کسب و کار را نشان دهد. در نتیجه سعی کنید طراحی لوگو خود را با جدیدترین متدها انجام دهید.

انعکاس پیام در لوگودر طراحی لوگو باید سعی کنید از همان ابتدا مفهومی را در ذهن داشته باشید و بخواهید پیامی را منتقل کنید. بنابراین در ابتدا سعی کنید پیامی را که می خواهید به مخاطب خود انتقال دهید یادداشت کنید. در تمام مراحل انتخاب لوگو یا طراحی لوگو و هم چنین طراحی لوگو آنلاین مفهومی که می خواهید برسانید را در نظر داشته باشید.

بررسی لوگوهای شرکت های رقیباینکه رقبای شما چه فاکتورهایی را در طراحی آرم خود در نظر گرفته اند نکته مهمی است . سعی کنید لوگوی رقبای خود را تحلیل کنید و نکات مهم در طراحی لوگوی آن ها را در نظر داشته باشید.

برند در طراحی لوگودر استفاده از نام تجاری در ساخت لوگو دقت کنید. برای مثال در طراحی لوگو ورزشی برای یک باشگاه می توان از فونت های قوی و در اندازه ی بزرگ استفاده کرد.

نقش رنگ ها در طراحی آرمرنگ های مناسب از کلیدی ترین فاکتورها در طراحی آرم هستند. سعی کنید تا جای ممکن از تنوع رنگ پرهیز کنید. قبل از ا انتخاب رنگ در طراحی لوگو معانی رنگ ها را بدانید تا رنگی که در ساخت لوگو استفاده می کنید مفهوم لوگو را به خوبی منعکس کند.