نحوه انتخاب و خرید مبل

حتما میدانید مبل راحتی نوعی کاناپه است که بطور معمول دونفره ساخته می‌شود اما گونه‌های سه‌نفره و بیشتر نیز وجود دارد. مبل راحتی پیشینه‌ای دویست ساله داشته و از سال ۱۸۰۰ میلادی در ایالات متحده آمریکا ساخته‌می‌شده‌است.

 

ادامه مطلب ...

فلسفه رنگ ها در دکوراسیون

برای انتخاب بهترین رنگ برای رنگ آمیزی دیوارها و این که چه رنگ هایی مناسب هستند این مطلب را مطالعه کنید.

رنگ قرمز و قرمز روی هم 

برای دیوارها رنگ قرمز پرچم چین براق و شاداب بسیار مهم است می توانید تا شش مرتبه دیوار را رنگ بزنید تا عمق کافی را به خود بگیرد. سپس می توانید در حاشیه ها از قرمز قهوه ای استفاده کنید تا سایه خط و کمی تضاد ایجاد کنید. این ترکیب برجسته و قوی است اما بسیار برای یک اتاق آرامش بخش است و در عین حال پر انرژی و قوی کم جا چوب 

رنگ ها و دکوراسیون

  ادامه مطلب ...

رنگ طوسی

رنگ طوسی برای دکوراسیون مدرن

شاید در ذهن شما رنگ طوسی یک رنگ افسرده و مرده به نظر برسد اما این رنگ مجموعه زیبایی را با رنگ های شاد تشکیل می دهد. هر یک از انواع طوسی می‌تواند به عنوان رنگ پایه و اولیه برای دکوراسیون شما انتخاب شود و در کنار آن، رنگ‌های دیگر تاثیر، جذابیت و جلوه زیباتری بیابند. چنین ترکیبی¬، فضایی خاص و غیرتکراری می‌آفریند که در این مطلب می خواهیم به طور کامل به بررسی این رنگ در فضای دکوراسیون منزل بپردازیم.

  ادامه مطلب ...

انتخاب کوسن در دکوراسیون

کوسن از آن جمله موارد و گزینه هایی است که خیلی حال و هوای منزل شما و اتاق نشیمن را عوض می کند . با انتخاب کوسن رنگ متناسب با رنگ دکوراسیون منزل تان و در خیلی از موارد رنگ متضاد ست مبلمان تان فضای جذاب و دلنشینی برای خودتان ایجاد کنید. مثلا برای ست مبلمان کرم کوشن قهوه ای سوخته یا کوسن با پارچه گل دار انتخاب جذابی است یا برای ست مبلمان سبز تیره کوسن سفید چشم نواز خواهد بود.
 

ادامه مطلب ...