طراحی آنلاین پست اینستاگرام با استفاده از سایت فیلی رنگ قسمت سوم

3-  ویدیو و تصاویر متحرک

بهترین گزینه برای قالب پست اینستاگرام را در آخر به شما معرفی می‌کنیم. ویدیو بهترین قالب چندرسانه‌ای برای ارائه می‌باشد. چرا؟ زیرا این قالب 4 برابر بیشتر از محتوای نوشتاری، توجه کاربران را در مورد یک محصول یا خدمات به خود جلب می‌کند.


با این حال، ویدیو و تصاویر متحرک از محدودیت‌هایی در این شبکه اجتماعی برخوردار می‌باشند ازجمله اینکه اینستاگرام تنها اجازه انتشار ویدیوهایی با مدت زمان کمتر از یک دقیقه را می‌دهد.


برای بازاریابی موفق در اینستاگرام اپلیکیشن طراحی پست اینستاگرام راه کاری مناسب است که filirang.com نام دارد.در ویدیو، نکات زیر در افزایش تعامل و دیده شدن حائز اهمیت است.


از تبلیغات بیش از حد دوری کنید - در اینستاگرام، کاربران به دنبال نیاز خود هستند و تنها پرداختن به تبلیغات و معرفی خدمات، شما را نه به عنوان خدمات دهنده، بلکه به عنوان تبلیغ کننده نشان خواهد داد. برای اینکه بتوانید دنبال کنندگان خود را به مشتری تبدیل نمایید؛ ابتدا باید اطمینان آن‌ها را جلب کنید برای جلب اعتماد آنها کافیست که برایشان مفید واقع شوید.

 

نتیجه گیری کلی :

از نقل قول های درج شده بر روی تصاویر جذاب استفاده کنید چرا که متون قرار گرفته بر روی تصاویر، 65 درصد بیش‌تر از متون معمولی در ذهن مخاطب می‌ماند.


از اینفوگرافیک‌ها استفاده کنید، آن‌ها را ساده نگه دارید اما به نحوی باشند که کاربر به دنبال اطلاعات بیشتر، لینک مرجع را دنبال کند.


استفاده از ویدیوها و تصاویر متحرک را فراموش نکنید به راحتی می توانید آنها را از طریق پست، استوری و لایو، در دید دنبال‌کنندگان خود قرار دهید، این ویدیوها به جای تبلیغات باید یک محتوای مفید را به کاربر ارائه دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.